14 noiembrie 2024
Știri
Concordia își extinde departamentul de Comunicare
Suntem în căutarea unui Junior Digital Communication Specialist /Responsabil Comunicare cu experiență demonstrată in zona digitală, care va oferi suport în dezvoltarea și implementarea activităților de comunicare ale organizației.
Noul coleg va avea un rol esențial în crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor digitale, precum și în dezvoltarea de conținut multimedia, inclusiv înregistrări realizate în studioul multimedia intern. Din acest rol, va gestiona strategia de comunicare digitală a Concordia, va coordona canalele și campaniile de social media și va contribui la creșterea vizibilității și interacțiunii cu publicul nostru.
În plus, va sprijini echipa și managerul de comunicare în activități variate, precum relații cu media, redactarea de materiale și prezentări, organizarea de evenimente, actualizarea bazelor de date etc.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI
- Planifică și implementează activități de comunicare digitală pentru organizație, conform strategiei și calendarului agreate, colaborând îndeaproape cu echipa pentru a crea un impact vizibil.
- Creează, planifică și diseminează conținut, în special pe social media (Facebook, LinkedIn, YouTube), care să asigure o prezență continuă, relevantă și interactivă pentru publicul Concordia.
- Gestionează campanii de social media, propune strategii de targetare și tactici de optimizare și îmbunătățire a performanței pe baza interpretării indicatorilor specifici de performanță (ex: Google Analytics, Facebook Insights).
- Contribuie la elaborarea unei strategii pentru creșterea prezenței, audienței și interacțiunii pe canalele de comunicare digitală, folosind datele analitice, pentru a atinge obiectivele stabilite.
- Gestionează și editează conținut multimedia realizat în studioul intern, optimizându-l pentru diverse canale de comunicare (video, reels, text, imagine, live‑uri). Creează materiale vizuale atractive, integrate cu identitatea brandului Concordia, utilizând aplicații de design grafic (ex: Canva), pentru a îmbunătăți impactul vizual și a coerența comunicării.
- Contribuie la realizarea și distribuirea newsletterului lunar și a altor materiale transmise către abonații noștri, membri Concordia și publicul larg, folosind platforme precum MailChimp.
- Actualizează și optimizează conținutul website-ului Concordia, aplicând tactici SEO pentru a crește traficul și accesibilitatea.
- Elaborează rapoarte și prezentări conform nevoilor departamentului.
- Monitorizează performanțele comunicării (interne și externe), propunând soluții inovative pentru îmbunătățire.
- Oferă suport pentru managerul de comunicare și echipei Concordia în activitățile zilnice de comunicare.
CERINȚE:
- Studii superioare finalizate (de preferat Comunicare / Marketing / Publicitate, dar nu limitativ, daca există experiență demonstrată).
- 3-5 ani experiență profesională relevantă în comunicare digitală ( (strategie, gestionare de campanii și crearea de conținut multimedia pe canale digitale).
- Abilități de comunicare excelente, atât verbal cât şi în scris, capacitate de sinteză și o foarte bună cunoaștere a limbii romăne.
- Experiență demonstrată în gestionarea rețelelor de social media în funcție de tipurile de public și obiectivele de comunicare, precum și în analiza performanței canalelor digitale și a indicatorilor relevanți (ex. engagement, reach).
- Înțelegerea diferitelor etape ale unei campanii de comunicare (planificare, execuție, optimizare, evaluare) și capacitatea de a monitoriza performanța comunicării.
- Experiență de lucru cu tehnologiile web și cunoștințe tehnice de SEO.
- Experiență în lucrul cu conținut multimedia, inclusiv pregătirea de materiale pentru podcasturi, videoclipuri și materiale de prezentare. Familiaritatea cu procese de bază în editare video/audio/foto și cu gestionarea echipamentului sau a unui studio multimedia este un avantaj major.
- Cunoștințe avansate Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams).
- Atenția la detalii, abilități de organizare, spirit de observație, gândire creativă și inovativă.
- Limba engleză cel puțin nivel mediu, preferabil avansat.
BENEFICII
Oportunitatea de a lucra într-o organizație în plină creștere, cu proiecte de impact asupra mediului de afaceri, care contribuie la o societate mai bună
Pachet salarial atractiv
Program de lucru flexibil și un spațiu de birou atractiv, în centrul capitalei
Mediu de lucru dinamic și colaborativ
Creștere și dezvoltare profesională prin programe de formare și oportunități de învățare continuă.
Dacă ești o persoană entuziastă, cu pasiune pentru comunicare digitală și te regăsești în profilul de mai sus, te așteptăm în echipa noastră! Vei face parte dintr-o echipă dinamică, într-o organizație cu multe oportunități de dezvoltare profesională, alături de profesioniști din diverse sectoare și organizații de renume.
Trimite CV-ul tău pe LinkedIn sau pe adresa hr@confederatia-concordia.ro până la data de 31.12.2024.
Selecția CV-urilor depuse se va realiza nediscriminatoriu (indiferent de gen, vârstă, orientare sexuală, etnie, religie, dizabilități etc), exclusiv pe bază de meritocrație, în funcție de pregătirea și experiența profesională. Toate persoanele interesate care se încadrează din punct de vedere educațional și profesional în cerințele solicitate în descrierea postului sunt invitate să aplice / să transmită CV-ul la adresa menționată mai sus.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nume Proiect: Consolidarea capacității Concordia pentru dialog social
Obiectivul general al proiectului vizează dezvoltarea și consolidarea capacității instituționale și administrative a Confederației Patronale Concordia și a membrilor săi
Beneficiar: Confederația Patronală Concordia
Cod SMIS: 302141